SOCIAL SEO – SEO (Search Engine Optimization) este o tehnică revoluționară, care permite alinierea elementelor de site (de pe site și din exteriorul acestuia) în concordanță cu cerințele motoarelor de căutare.

În ce categorie ne încadrăm însă cu Social SEO? Este vorba despre optimizarea Off Page, prin care atragem linkuri către pagina noastră. Bineințeles, calitatea linkurilor și poziționarea acestora pe piață, sporește vizibiltatea în Google.

Social SEO

La ce se referă Social SEO?

Social SEO se referă la faptul că rankingul unui site este determinat de linkurile puse în social media. Prezența în Social Media este una dintre cele mai eficiente tehnici de marketing și de promovare online. Se folosește atunci când dorești să te faci cunoscut publicului căruia i te adresezi și că să câștigi o bună parte din piață, în raport cu concurența.

SEO pe rețelele sociale (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Google +) este o necesitate și o pistă de exploatat, în cazul în care dorim să ne creștem vizibilitatea și să obținem un avantaj competitiv, dat fiindcă algoritmii de calcul al motoarelor de căutare au evoluat, Google ia în considerare și linkurile care provin din social media.

Este Social SEO un must?

Într-o lume în permanentă schimbare și evoluție, Social SEO permite reducerea costurilor, vizibilitate internațională și branding. Trucurile principale pe care putem aborda în cadrul Social SEO presupun:

  • Optimizarea profilului de social media: prin a avea un profil cât mai descriptiv, în ceea ce privește afacerea și brandul oferit, local search-ul (localizarea firmei).
  • Optimizarea conținutului de social media: prin utilizarea de cuvinte de cheie, în cadrul conținutului textului decsriptiv. De asemnea, distribuirea pe Twitter, Google+ etc. Permite o indexare mai rapidă.
  • Promovare prin Google+: permite cross promotion, adăugarea de canale adiționale și shareuri către o mare parte din utilizatori.

Statisticile arată că promovarea pe rețele sociale a adus companiilor un trafic mai mare decât e-mail marketingul sau PPC-ul (pay per click), motiv pentru care acestea au înțeles importantă prezenței unui brand pe social media și că merită alocarea unei părți din buget în această direcție.

De ce rețele sociale? Este foarte simplu!

Social vine de la rețele sociale, SEO de la optimizare. Pentru că mai mult de un miliard de utilizatori sunt prezenți în acest mediu, pentru că aceștia pot să fie targetati printr-o segmentare foarte adâncă (demografic, studii, vârstă, ocupație…).

Backlinkurile permit ocuparea unei poziții de top în motoarele de căutare și pentru că feedbackul de la consumatori și de la clienți este mai ușor de obținut.

Prin urmare… say a story on Social Media using SEO is the key of succes! Secretul este alegerea unui nume de pagină sugestiv, utilizarea unei descrieri adecvate, atragerea de leaduri (leads – aprecieri ori likeuri) și creșterea notorietății (numărul de utilizatori care „vorbesc” despre pagină și care transmit mai departe informații despre această, „vânzând” astfel produsul/ serviciul). [1]

În cadrul Social SEO, alegerea rețelei sociale pentru promovare este foarte importantă și depinde de publicul căruia i te adresezi. Facebook și Google+ se plasează mai mult în zona relaxării, shoppingului, mediului friendly. Twitter este destinat anunțurilor, iar LinkedIn este vocea profesionla în Social Media. De asemenea, Youtube se plasează foarte bine în această sfera, întrucât canalele profesionale și clipurile „grăiesc” de la sine. Contactează-ne!

So… LET`S EXPLORE SOCIAL SEO! The experience will speak from itself!

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *