BRANDING ȘI IDENTITATE VIZUALĂ

Ești anteprenor, ai idei minunate și dorești să te faci cunoscut. Reușești să oferi produse și servicii de calitate, însă nu este suficient pentru a te face remarcat. Dorești să te faci auzit, să ajungi în casele oamenilor și a firmelor, să parcurgi distanțe imense cu o viteză supersonica. Să bați la uși și să intri, să nu te mai lase să pleci. Să le creezi o dependență, dar una constructivă, oferindu-le experiențe calitative și răspunzând nevoilor latente.

BRANDING

Într-o lume în care dinamismul, schimbarea își spun cuvântul, cum te faci TU – Antreprenorul de Azi, cunoscut? Îți creezi o identitate vizuală, care să te reprezinte, care să vorbească de la sine despre ceea ce faci și care să rămână în mintea celorlalți ca un ecou.

BRANDING – Identitate vizuală

Identitatea vizuală îți susține parcursul și are la bază dezvoltarea elementelor fundamentale ale mărcii. Ideea de marca trebuie să te reprezinte. Și cum să reușeșți să faci, prin urmare, o alegere bună și coerentă? În primul rând, alegi culori vibrante, care să trasnmita ceea ce faci, care să definească personalitatea afacerii tale.

Fontul, atitudinea vizuală, tonul trebuie să aibă impactul dorit, să fie asemenea notelor muzicale care se aliniază pentru a compune o partitura de excepție. Pentru a încununa imaginea ta profesională, semnătură ta vizuală (logo, logotip, slogan) trebuie să fie una unică, care să se întipărească în minte, care să fie imposibil de reprodus și de confundat.

Este vorba de o comunicare aparte, prin culori (RGB, HEXA,…), tonuri și subtonuri, cuvinte de impact și mesaje de impact.

Identitatea ta vizuală se regăsește, în primul rând, în felul în care te promovezi în mediul online. Dar și prin aceesoriile tale de imagine (cărți de vizită, broșuri, articole și obiecte promoționale…).

BRANDING – Branding-ul, marca ta înregistrată

Prin brand, îți alegi un simbol și îi intiparesti apartenența. Prin compania ta, încerci să faci clientul să se identifice cu atributele, emoțiile produselor și serviciilor tale. Însă prin măsurarea percepției acestora, procesul în sine devine un brand. Nu putem pune semnul de egalitate între logo și brand, pentru că acesta din urmă este suma elementelor de identitate vizuală, de comunicare și de percepție.

Este semnul calității și al diferiențierii față de concurență. Este gradul de încredere pe care ai reușit să ți-l câștigi față de client, pe care încerci să îl atragi, fidelizezi și să îl extinzi. Iar recomandarea unui client este semnul de apreciere și de respect față de poziționarea ta pe piață.

BRANDING – Brandul este un tip de ADN

Produsele, respectiv serviciile, pot fii reproduse, se pot schimba în raport cu nevoile evolutive ale consumatorului. Însă brandul este ADN-ul afacerii tale, personalitatea ta, care se vrea nemuritoare. După cum spunea Henri Ford, brandul susține integritatea produsului tău pe care „trebuie să îl faci bine, chiar și atunci când nimeni nu se uită”. Acesta se măsoară prin impactul pe care îl ai, prin nivelul calitativ pe care îl  impui. [1]

Brandul înseamnă unicitate, perenitate, perseverență, valori transmise, angajamentul tău față de cei cărora li te adresezi. Este un tip de ADN profesional, în cadrul căruia detaliile fac diferența și prin care încercăm să spunem adevărul despre noi că firma, și pe care încercăm să îl însușim și celorlalți. Contactează-ne!

BRANDING – Și atunci… you can make the difference, simply by being one with your brand (and that`s not that easy)!

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *